alej

alej

úterý 19. dubna 2016

Alejka už krásně pučí a kvete....když  jsme loni zakládali plot, tak jsem měla velký strach, že to ty krásné stromy nedají....už v létě začali žloutnout a opadávat....ale asi to nebylo naším kopáním plotu, ale horkým létem, které loni bylo....tak když jsem na jeře viděla, jak se zase začínají obalovat listy.... měla jsem šílenou radost....jednou na ně budeme koukat z kuchyně...
Moc se těším až konečně kopneme...:-)...některé věci v životě...se fakt táhnou...:-))))))))))))

 
 
Stále jsem nepřišla na to....co je to za strom....ale nejspíš nějaká jeřabina...nevím..:-(
 
 
Zahrádka zatím vypadá, jako by na ní bydlel obr krtek...:-)
 

 
ale už kvete....:-)))))...a má i spoustu návštěvníků....
 
 
 
...a moc se tam líbí i našemu cyklistovi....
 
 
 
....a o tom.... to všechno je...:-)
 
Zatím se snažím starat o tu naší městskou zahrádku, ale přiznám se, že už mi to nějak moc nejde....:-)
 
 
Barvínek.....
 

                                        klematis Arabela....půdokryvný, krásné fialové květy....

 
foto z minulého roku
 
 
 ...to to je můj letošní hokus...pokus....:-)



                      překrásný plnokvětý klematis...na toho se vždy těším a ten určitě půjde s námi....

 
foto z minulého roku....
 
 

a žlutá je v zahradě krásná....Zákula japonská....
 

 
:-)
 
 
 
 
 

Žádné komentáře:

Okomentovat