alej

alej

neděle 10. července 2016

A zase ty Drážďany.......:-)

Je to zvláštní....nemám ráda moc lidí pohromadě....přeplněné pláže, koncerty...ale plné město mi nevadí...naopak....tedy jak které....:-(....k nám do města chodím tak akorát přes polední pauzu a tam toho za půl hodiny moc nestihnu...naštěstí....a abych se tam vydala třeba v sobotu na procházku, tak to si opravdu neumím představit....Centrum Drážďan je krásné....čisté...ale to už jsem jednou psala....

Na každém kroku jsou předzahrádky, kde se dá krásně posedět a dát si něco dobrého....:-)...toto je jen zlomek....







                                                       ...ani já jsem neodolala...:-)))


...ještě trochu města...


                                                       
                                                                ...krásný slunečník...:-))










...malinko ZOO...




...kytičky...


...a i toto se může hodit...ale nebyla jsem tam, tak za to neručím...


...a pak by to nebyl hezký výlet...kdyby jsme si nedělaly radost....že jo..?:-)




...jo a ještě malé smíšené stádo....zatím nevím kam s ním, ale....


S:-)


Žádné komentáře:

Okomentovat