alej

alej

pondělí 21. listopadu 2016

Nevydržela jsem to....:-) Na půdě jsem se pohrabala a už jsem musela něco sundat...budu to dělat postupně, pomalu....a různě měnit...:-)...no jako každý rok. Není to fakt jednoduché...spousta krabic...vánoce oranžové, vánoce červené, hnědé...to jsou bedny, které už ani neotvírám.... a pak další a další...a pak jsem se zhrozila...kolik toho mám...jééé..to ani nevím, že jsem to kupovala...jsem hrozný mamonář...vím, že už to asi nikdy nepoužiji, ale všechno si musím nechat...co kdyby...někdy...byť vím, že někdy už asi nikdy nepřijde....:-)
Letos mě stejně jako loni drží bílá, stříbrná a mangové dřevo...jak já ho mám ráda....Chci domu celý Depot!:-)))

Krok číslo jedna:-)..takhle nějak to začíná...:-) Jak my se budeme příští rok stěhovat....to mi fakt nejde do hlavy...


              Krok číslo dva...už vypadá líp..:-)...jen foťák by to chtělo jiný..:-(....Ježíšku...já byla                 hodná...opravdu....                        






                                                                           S:-)

Žádné komentáře:

Okomentovat