alej

alej

sobota 3. září 2016

Máme doma prvňáčka....:-) Zatím je tak hezky natěšený...kdyby mu to tak chtělo vydržet....:-) Až se mi v té třídě chtělo ronit slzy....strašně rychle ten čas letí.....







                                   ....no a mě je zase o rok víc...43...je krásný věk....:-)))))




...oslavili jsme to až dneska...a protože jsem byli zase pěkně přecpaný...udělali jsme si procházku lesem...tak moc se mi tam líbí....mohla bych fotit každou šišku...jenže koho by to zajímalo...:-)))....tak koho to nezajímá...ať už dál nekouká....:-)













                                                                ....a krásně je i na louce....









                                ...a na Míšu nesmíme zapomenout....je to taky fešák....:-)



                                                                               S:-)

2 komentáře:

  1. Vyšlo to opravdu moc hezky. Aspoň ti zatím postačí tenhle foťák, než přijde ježíšek :)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jo...hezký....ale chcípnul mi...:-(.....nefotí...tak doufám, že Ježíšek přijde dřív...:-)...a do té doby se asi zblázním....

      Vymazat