alej

alej

sobota 24. září 2016

Nevydržela jsem...:-)....jak už jsem psala...honí mě mlsná a to je dobře. Recept na tento koláč už jsem jednou vkládala...je moc dobrý a dneska jsem pod jablíčka mázla trochu povidel a musím říct, že to tomu dalo ten správný říz.....K tomu výborný jasmínový čaj...a čaj o páté byl jako vyšitý...:-)



Výborné jasmínové čaje....teď mi doma ještě chybí Dilmah....ten je taky povedený. Už mi ty průduškové čaje lezou krkem...:-(....tak jsem si opravdu pochutnala....



Náš "jasmín"...pustoryl...letos nádherně kvetl a voněl po celé zahrádce. Určitě ho dám i do zahrady v alejce...



                                                                                 S:-)

1 komentář:

  1. Opravdu krásné fotečky. Včera jsem objevila váš blog, tak čtu články od prvního po poslední. Máte moc krásné dekorace. 😃 Odkud máte ten dřeněný tác, co je na stole?

    OdpovědětVymazat