alej

alej

sobota 29. dubna 2017

Mentolová....

mám tuhle barvu moc ráda...V pátek jsem šla kolem Nanu Nana a mezi slevovými odpadky...:-)...se válela tahle mentolová vázička...třicet korun...byla tam sama, opuštěná, tak jsem si ji musela vzít...Velikonoce jsou uklizené a venku to vypadá tak, že asi sundám z půdy bedny s nápisem Vánoce...:-)....Tahle barvička mi to jaro alespoň trochu připomíná...proto věřím, že už brzy přijde....









                                                                       Pěknou neděli....
                                                                                  S:-)

7 komentářů:

  1. pěkná vázička a s exochordou jí to sluší. hezký večer. Dana

    OdpovědětVymazat
  2. Sabi, ta je krásnáááá :-) Už jsem si říkala, kde jsi ?
    Taky mějte všichni krásnou neděli a první májové pondělí :-)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Miluško, já nějak nic nestíhám....:-))))))) Také přeji krásné první májové pondělí...a dneska pěkný čarodějnický večer...:-)))...S:-)

      Vymazat
  3. Sabi, vázička je nádherná, dobrý kup. :O) Vše krásně nadekorováno, radost pohledět.
    Přeji příjemnou neděli.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji Dáši, přeji pěkný večer a zítřejší volníčko...:-) S:-)

      Vymazat
  4. Vázička je bezvadná! Moc příjemná barva.
    A nedělá ostudu moc hezkému aranžmá.
    Hanka z Podkrkonoší

    OdpovědětVymazat