alej

alej

neděle 2. dubna 2017

Zahradnictví....

....nevím kam dřív koukat....nádhera...pochopitelně jsem si i něco odvezla...ale letos to nebudou žádné zázraky...myslím, že se zahrádkou začneme nejdříve na podzim...tak se chodím alespoň kochat.
Předtím jsme zvládli procházku na Miladu....a v zahradnictví...co jsme vychodili, jsme zase v podobě dortíku doplnili....:-))))...a tak to má být...:-)












                                 ...taky jsme se zastavili v alejce....nádherně tam pučí jeřabiny....




                                          ...to bylo včera....a dneska jsem zvládli perníčky...




                                              ...a nafotit včerejší nákup pro radost...:-)))






                                                                         Pěkný týden...
                                                                                 S:-)


2 komentáře:

  1. Ahoj Sabi, to je zase nádhera :-) Letos jsem úplně propadla violkám a pořád dokupuji a sázím :-) Perníčky vypadají famózně. Já peču perníčky na Velikonoce trochu jinak než ty vánoční. Dělám je ve tvaru vajíček, slepuji je karamelovým krémem, mažu čokoládou a sypu lentilkama :-))) . Dnes máme hezky, takže fičím ven. Až bude pršet, budu péct. Měj krásný pracovní týden, pápá

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Miluško, udělala jsem těsto Lukymu, aby se nenudil...:-)....ale stejně ho to v půlce přestalo bavit....znáš to...:-)....tak jsem ho to pak jen nechala slepit marmeládou a udělala na to pár puntíků...:-)))...není prostě čas. Nechtěla bych být doma kvůli nemoci, ale ten domácí klid Ti závidím...vůbec bych se nenudila...:-) A ty tvoje perníčky bych si dala....jen mám pocit, že už mi to nějak přestalo spalovat...nebo co to je...:-)))))...tak musím opatrně, to jsem nikdy nemusela....Tak jen tak různě koukám v časopisech a tečou mi sliny...:-))) Pá,pá a pěkný týden S:-)

      Vymazat