alej

alej

sobota 26. srpna 2017

Borůvkové knedlíky....

....dneska jsme prostě neodolali....borůvková sezóna je dávno pryč, ale přeci ty borůvky nenecháme v mrazáku úplně přemrznout...:-) Nacpali jsme se k prasknutí, pak skoro strhli váhu...ale bylo nám fakt dobře...a o tom to asi je...:-)







                                                                  Pěkný den...
                                                                        S:-)

8 komentářů:

  1. Ach ne, úplně se mi sbíhají sliny. Vypadají úžasně a určite to byla veliká dobrota.... :-)
    Přeji krásné dny, Klárka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Klárko byla...dneska jsme si dali k sváče nášup....:-)) Také přeji krásné dny...S:-)

      Vymazat
  2. Tak to věřím, že jste si pochutnali. Moje mamka dělávala borůvkové ,,blbouny" jedna báseň.
    A ty Tvoje vypadají taky jako velká ňamka.
    Hezkou neděli, Sabi!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, fakt to byla dobrota...borůvkové máme nejraději..dneska jsem je ještě svačili...:-) Pěkné dny S:-)

      Vymazat
  3. Sabi, tak ty miluji. Letos jsem je už také dělala a na jedny mám ještě borůvky v mrazáku.
    Věřím, že jste se napucli až k prasknutí.
    Hezkou neděli D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dáši....napucli...a dneska jsme se k sváče dorazili...:-) Krásné dny S:-)

      Vymazat
  4. Vypadají úžasně, hned bych si dala :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No já taky...ještě jich je pár v mrazáku...:-) Ale nějak se mi sráží kalhoty...:-))) Tak si jdu dát raději rajčata...:-) Pěkný den Šárko....S:-)

      Vymazat