alej

alej

neděle 27. srpna 2017

Nová zahrádka....

...zatím se nestěhujeme...:-)....ale zahrádka v alejce už se rýsuje....někdo si klepe na čelo....ale já se nechci pak koukat jen do drátěného plotu...:-) Byť tak drátěný asi nebude...dostane nejspíš rákosový kabát...aby mu v zimě nebyla zima, v létě nedostal úpal...a my nemuseli koukat na souseda...:-))) A pak v průběhu září, se ještě budeme snažit, ze stávající zahrádky vykopat a vydloubat co jen půjde a budeme doufat, že se to v nové chytne....No....a pak... už se jen budeme těšit, že na jaře..... třeba i něco vykvete...:-)))











                                              ...přeci jen už tam něco kvete....jupííí....:-)


                            ...přední část je stále hodně pracovní...a ještě asi dlouho bude...:-)


                                                         ...tak pěkné poslední letní dny...
                                                                               S:-)

3 komentáře:

  1. Jo,jo to Ti chválím. Taky jsem tenkrát, když jsme stavěli, kousek zahrádky budovala. Je pravda, že se to pak trochu muselo pozměnit, ale když jsme se nastěhovali, tak přeci jenom už to bylo takové trošičku jako zabydlené.
    Tak ať se daří, ať se rostlinky pěkně chytnou, ať máš (máte) radost.
    Hezké dny, Simi!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  2. Sabčo úplně to chápu, teda tu touhu a potřebu už mít se na co koukat a o co se starat. Z fotek je patrné, že se začíná rýsovat i podoba nové zahrady. Držím palce, ať vše roste závratnou rychlostí. Mně takto "rostla" zahrada tři roky, než jsem měla pocit, že mne obklopuje.

    OdpovědětVymazat