alej

alej

pátek 29. června 2018

Růžička a Dala koníček, který mě nikdy neomrzí...:-)

...stále si říkám, že už si domu žádnou růžičku nekoupím, protože stejně nikdy nevydrží...ale téhle jsem opět neodolala...:-)...jen když jsem ji kupovala měla smetanovou barvičku a lehce náznak narůžovělého středu...a teď je zvláštně růžovo-lososová...a jako bonus krásně voní...:-) Tak jsem si dala za úkol, že tahle teda vydrží...:-)))...teda...musí...:-)...budu se snažit...:-)...A Dala koník...vlastně ani nevím... co je na něm hezkého...:-)....ale mě se strašně líbí, tak jsem si ho zase musela vyfotit..:-)









Dneska jsme úspěšně zakončili školní rok...měli jsme samé jedničky...tak mám velkou radost....:-) 
Přeji všem krásné prázdniny.. plné sluníčka a spoustu krásných zážitků z dovolených a výletů. My letos ještě malta a zlaté písky...:-))) Ale zase se těším, že se snad konečně v době dovolené odstěhujeme...:-))) 
                                                                       Pěkné dny

                                                                            Sabi ♥

Žádné komentáře:

Okomentovat