alej

alej

neděle 4. listopadu 2018

Kochání...:-)

...tak to byla zase pastva pro oči...zahradnictví Dvořák a syn v Teplicích....Už mě znáte, moc na ty třpytky nejsem...ale ráda se podívám a stejně jsem si tam něco našla a musela to mít(bambusové stromečky na stromeček...už je tam úplně vidím...:-) ).....a už se začínám těšit...No mrkněte...fotila jsem to hlavně pro vás...:-)











.......ty jsem musela mít.....:-)







...já myslím...že už může přijít Ježíšek...:-)

Pěkné dny

Sabi ♥



5 komentářů:

  1. Sabi, koukám, ze Vánoce už jedou v obchodech na plné obrátky. Taky bych si něco z tvých fotek vybrala ;)
    Měj prima dny. Petra

    OdpovědětVymazat
  2. Vybrala bych si zcela určitě. Ty stromečky, které sis vybrala, by se mi taky líbily.
    Díky za fotky, ráda jsem se podívala.
    Měj hezké dny!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  3. No tak to je něco... Vážně paráda. A ty talíře na první fotce, nádhera. Ostatně, jako všechno. Hezké dny. Věrka

    OdpovědětVymazat
  4. Máme stejný vkus,ráda se sem chodím kochat.A inspirovat občas zakončím kávičkou.Hezký den.JP

    OdpovědětVymazat