alej

alej

sobota 27. října 2018

Banán, čokoláda a smetana....

tak tohle, když se spojí dohromady, tak se tomu nedá odolat...(recept večer dopíšu...je jednoduchý:-) )
Už se zase těším na příležitost, kdy ho udělám...:-)






Dortík Kubík
3 x smetana ke šlehání
3 x čokoláda (stačí 100g já měla 125g) alespoň 50%
Čokoládu rozpustíme ve smetaně a přivedeme skoro k varu. Necháme (nejlépe) do druhého dne v lednici a pak na malé otáčky vyšleháme. Je to vlastně pařížská šlehačka, ale čím víc čokolády, tím tužší a čokoládovější...:-)
Banány 4 - 5 kusů, podle velikosti korpusu...
Korpus nechám na vás...dělala jsem nový a nebyla jsem z něj úplně nadšená. Takže příště použiji osvědčený jiný. A pak je ještě možné polít celý dortík čokoládou...:-)

     Dobrou chuť...:-)



                                                                      Pěknou sobotu...:-)

                                                                               Sabi ♥

3 komentáře:

  1. Vypadá to hodně lákavě! A na prostřeném stole to dortíku moc sluší. Ladí s prostředím :-).
    Hezké dny, Sabi!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  2. Receptík by byl? Vypadá chutně, s takovým bych doma uspěla.....
    Měj prima dny.Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Petruš, přidala jsem k fotkám...a jak jsem psala korpus příště udělám jiný..starý, osvědčený...:-) Nejdůležitější je stejně ta čokoláda..a ta je fakt jednoduchá...ale opravdu dobrá. Je to vlastně pařížská šlehačka..čím víc čokolády, tím tužší a čokoládovější...:-) Pěkné dny S:-)

      Vymazat