alej

alej

pondělí 22. dubna 2019

Velikonoční....

...přejeme všem krásné Velikonoční pondělí...:-)

Já jsem ani netušila na jaké vesnici to bydlíme...takových koledníku jsem neviděla snad za celý svůj život...:-)))....a já na to ani nebyla pořádně připravená....takže příští rok se musím polepšit....:-)
A vzhledem k tomu, že jsem tu dlouho nebyla, přidávám spoustu velikonočních fotek...:-)





                                          ...letos doma pečený...tvarohový a moc dobrý...:-)


 














                                                                       Krásné jarní dny...

                                                                                 Sabi ♥

2 komentáře:

  1. Jako vždy krásné aranžmá. Nádhera. Kochám se!
    Krásné dny, Sabi!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji Hani, i tobě přeji krásné dny....S:-)

      Vymazat