alej

alej

středa 18. září 2019

Čas tak rychle letí....

...a já jsem zjistila, že jsem tu byla naposledy na Velikonoce...tak to musím napravit....Na zahrádce se toho udělalo hodně, ale ještě hodně se udělat musí.... Dodělali jsme dlažbu, zatím kolem domu...a zahrada začíná krásně růst....možná až i přerůstat...:-)....budu muset začít redukovat...:-)...ale stejně tam pořád něco donáším....a sázím...a přesazuji....:-D Jediné co bychom ještě chtěli zvládnout je tráva...nejdřív byla vedra, pak dovolená...teď čekáme až chcípne postříkaná lebeda...:-)...a čas opravdu tak rychle letí....:-)


...takhle se na jaře se připravila zem na trávu...zatím bohužel není, ale dodělali se obrubníky, přibylo pár záhonků...a i když to vypadá jako, že se nic neděje....a jde to pomalu, já se raduji z každého i malého nového...:-)



                             ...trvalky, které opravdu krásně vyrostly...a dělají spoustu radosti...







...na tenhle levandulový záhon jsem se moc těšila...a jsem zvědavá, jak bude vypadat příští rok...




                                                        ...vypadá hezky i odkvetlý...:-)




       ....dodělané obrubníky a u domu nový záhonek s růžemi a gaurou...je krásný a stále kvete...



                                                           ...a pak se začala dělat dlažba...



...u nás ale nejde nic normálně...takže se musela předělávat...často mě mrzí, že jsou věci, které si nemůžu udělat sama...:-(






                                                     ...i židličku jsme už vytáhly...:-D...










...a stále kvetou...snad se jim to podaří až do zámrazu...:-)


...tuhle růžičku jsem si myslela, že budu muset zlikvidovat...na jaře, než stačila vykvést chytla nějakou tu bělavou plíseň a já se bála, aby mi nenakazila ostatní kytičky. Hodně jsem ji ostříhala, postříkala a než jsme odjížděli na dovolenou, krásně nasadila poupátka...



...a takhle vypadá teď...stále krásně kvete a dělá mi hroznou radost....jak málo někdy stačí...:-)



...radost jsem taky měla a stále mám z arónie, která opět krásně vykvetla a hezky plodí...jen se mi teď nějak nechce do jejího zpracování...ještě uvidím....ale je fakt, že marmeláda, je z ní úžasná...







...čemu bych ale nevěřila...jsou melouny...kupovala jsem je jen tak... ze zábavy...a že třeba z nich něco bude....a bylo...











...a opravdu to bylo k jídlu...


...a pak mě potěšil ořechokřídlec i se svými návštěvníky...který byl na jaře úplně miniaturní...spíš si teď říkám...kam až poroste....:-)







...taky hezký...ale doma je moc nemusím...:-D



...a ještě jedna a poslední věc...osázeli jsme část přední zahrady...kde už teď vidím...budu zase něco měnit...:-D...to bych nebyla já...... Uf...bylo toho hodně....budu sem muset častěji...takhle najednou je toho opravdu moc...pro všechny...:-D:-D:-D

Krásné dny

Sabi ♥

10 komentářů:

  1. Paráda,vítejte zpátky. Už mě chyběly vaše fotky, vždy se kochám. Nádhera. Přeji krásné dny. Lenka z Prahy.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jo Leni...ve chvíli, kdy jsem začala chodit na Instagram...tak šel blog stranou...Instagram je rychlý...vyfotíš a je to tam...:-D Budu se ale snažit dál i na blogu...:-)...slibuji...:-) Také Vám přeji krásné dny...S:-)

      Vymazat
  2. No nádhera!!!! Jak Ti všechno rozkvetlo. Taky jsem ráda, že jsi zase tady! Tvůj blog je pro potěchu oka a i po duši hladí.
    Hezké dny, Sabi!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Hani, budu se snažit chodit víc....ale jinak mě najdeš na instagramu https://www.instagram.com/sabipirka/ Pěkné dny...S:-)

      Vymazat
  3. Sabčo, jedním slovem NÁÁÁDHERA!
    Užívejte si své oázy naplno ♥
    Prima babí léto
    Katka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Katko a přeji krásný podzimní čas...S:-)

      Vymazat
  4. Vypadá to u vás doma ale opravdu pěkně. Já říkám tomu mému chlapovi aby se o tu naši zahradu už také pořádně začal starat. Stále se vymlouvá na to že na ty geotextílie si prostě nenajde čas. Přitom každý večeř se jde uklidnit na čtyři do hospody…

    OdpovědětVymazat
  5. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat