alej

alej

pondělí 13. dubna 2020

Veselé Velikonoce

...proč se vlastně přejí veselé...:-)...tak já přeji krásné...a letos hlavně zdravé Velikonoce. Asi si je nikdo takhle nepředstavoval, ale...nedá se nic dělat....já věřím, že příští rok si to všichni vynahradí...:-) 








 ....nebylo pořádně kde...ale pár kytiček jsme si v zahradnictví pořídili...mám z nich velkou radost...snad ještě nějaký čas vydrží...:-) Hlavně kromě dneška...se počasí opravdu vyvedlo...hodně jsme toho udělali i na zahradě...tak mám z toho vždycky takový dobrý pocit...a těším se, jak se v létě rozkvete(snad:-) )všechno co jsme zasadili...:-)





                                                         ...abychom se nenudili...:-)))





                                                ...já jen zírám...jak rychle ten čas letí...:-)













                   ...není toho zase moc...:-) Tak ještě jednou...přeji všem krásné Velikonoce...:-)

                                                                              Sabi ♥

5 komentářů:

  1. Jako vždy nádhera. Krásné barvičky krásně sladěné. Pěkné dny. Dana

    OdpovědětVymazat
  2. Vaše krásné dekorace mi vždycky zvednou náladu a udělají hezký den, děkuji:-)
    A přeji Vám krásné dny, Milena

    OdpovědětVymazat
  3. Vůbec mne nebolí hlava z obou příspěvků. To je prostě nádhera!!! Kochám se, kochám !!!
    Klidné dny, Sabi, hlavně v zdraví !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  4. Na kochání dobrá adresa! Sabi, ještě se mi nestalo, abych sem přišla a něco se mi nelíbilo!
    Krása.
    Měli jste krásné Velikonoce.
    Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  5. Našel jsem Mr. Pedro na blogu od někoho, kdo ho doporučuje každému, kdo hledá půjčku. Byl jsem tak nadšený a motivovaný být v této pozici finanční svobody, protože moje rodina hladověla, oslovil jsem pana Mr. Pedro v žádosti, kterou jsem mu řekl, můj životní příběh o finanční situaci, pošle mi formulář žádosti, abych vyplnil své údaje, což jsem udělal, poté, co mi poslal smlouvu o půjčce, předal jsem ji svému právníkovi k vyřízení podívejte se a poraďte mi jak dál. Podepsal jsem smlouvu o půjčce poté, co byla moje půjčka schválena před několika hodinami, banka mě kontaktuje ohledně převodu prostředků a poplatků, které musím uhradit na přepážce banky. bylo velmi příjemné pracovat s panem Pedrem a velmi mu děkuji za pomoc, kterou mi poskytl a která opravdu pomohla mé rodině hladovět. Kontaktujte prosím Mr. Pedro na e-mailu: pedroloanss@gmail.com, protože je vždy zaneprázdněn, ale mají s ním také dalšího profesionálního spoluhráče.

    OdpovědětVymazat