alej

alej

neděle 21. června 2020

Levandulová....

....u nás se levanduli daří...mám ji moc ráda...byť teď je počasí, které jí moc nepřispívá...Často se mě někdo ptá, co to máme druh...Zvolila jsem levandule Hidcote...a Felice...někdo říká, že v zimě vymrzají. Nám zatím nevymrzla ani jedna...Mám je ráda hlavně proto, že mají krásnou temně fialovou barvu, kompaktní tvar, úžasnou vůni a dorůstají maximálně do výšky 60 cm. Krásně popsané jsou v zahradnictví Havlis...tak mrkněte....:-)

 

 

 

 

...když si Luky vybral tuhle koloběžku, tak jsem tu barvu nechápala...teď už tomu rozumím...chtěl...aby se nám hodila do zahrádky...:-)))

 

...a tohle je příklad deštivého počasí...už nám v levandulích rostou melouny...:-)))

 

 

...a tohle je sousedovic číča...je u nás víc než doma...:-) Už jsem ji viděla, jak chytla myšku...takže k nám klidně muže chodit častěji...:-)


                                                           ...to je pohodička...:-)))

            ....a teď něco...co sice není levandule...ale má to krásně levandulovou barvičku...:-)

 

 

 


Krásné dny...věřím, že už slunečné....ale to budeme zase nadávat, že je moc vedro...to si člověk                                                                            nevybere...:-)))

                                                         ...a příště něco o růžích...:-)

                                                                           Sabi♥

12 komentářů:

  1. Nááádhera...ten clematis👍 více takových obrázku.... To je zahrada snů👍

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji..:-) Ten clematis už je v tom květináči od loňska, krásně přezimoval a zase nádherně kvetl...Je to opravdu radost..:-)

      Vymazat
  2. Klára...opravdu krásná zahrada.❤️

    OdpovědětVymazat
  3. Nádhera! Já se vždycky děsně těším, až sem zase dáte nové fotky, pokaždé mi potěší oko:-) Přeji Vám hezké léto, Milena:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem moc ráda...Já se zase budu těšit na Vaši další návštěvu...:-) Také Vám přeji hezké léto...Sabi♥

      Vymazat
  4. Je to prostě krása !!! Nádherné to máš!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  5. Sabi, popravdě jsem tě podezřívala, že budeš mít v zahradě k novému domu jen zeleň a bíle kvetoucí rostliny a ty jsi šla do levandulové!
    Máte to tam všechno tak krásné a promyšlené, je to radost chodit k tobě na blog.
    Takovou levanduli mít na záhonu před domem by se mi také líbilo. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No to jo Jiřinko, to jsi mě tedy podezřívala...:-)) Mám tu fialovou v zahradě moc ráda...ale ta bílá je taková čistá... Letos jsem ještě přidala trochu žluté, hlavně do letniček a je to taky moc hezké...:-) Přeji Ti krásné léto...S:-)

      Vymazat
    2. Sabinko, ty jsi přesně opak mojí kdysi sousedky, jedné staré paní, která někde kopla do pozemku a zasadila kytičku a vše jí rostlo pod rukama jako v džungli, mělo to také kouzlo, pořád jí tam něco kvetlo, u tebe je to promyšlené a krásné a jistě velice voňavé.K novému domu se to hodí.
      Jistě je tam u vás spousta motýlů a včeliček!
      Moc ráda chodím k tobě na blog na návštěvu.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  6. Co mi to děláte?🤭 Krásnější domeček a zahradu jsem neviděla....jste moc šikovná, všechno sladěno do nejmenšího detailu.Děkujeme za krásnou procházku.... Klára 👍

    OdpovědětVymazat