alej

alej

pátek 23. února 2018

Omamná vůně hyacintu....

..nemůžu se dočkat jara, tak alespoň stále nosím domu něco... co mi ho připomíná....a tenhle hyacint to zvládl na jedničku...:-) Bylo krásné... každý den pozorovat, jak se mění před očima...a dneska, když jsem otevřela dveře do chodby....byla krásně provoněná....Omamná vůně se linula chodbou a pak do celého bytu....Tohle žádný bytový parfém ani vonné svíčky nezvládnou.....:-) ...a navíc se k nám blíží arktická zima...:-)...Tak proč si alespoň doma neudělat trochu jara....sluníčko nám k tomu svítí, tak stačí jen pořádně zatopit, na stůl postavit kousek jara....a pak už se to snad nějak přečká samo...:-)












                                                                    Pěkný víkend

                                                                          Sabi  ♥

5 komentářů:

  1. Hyacinty mají krásnou vůni a i krásně vypadají.

    OdpovědětVymazat
  2. Miluji jarní cibuloviny a hyacinty krásně voní, někdy až moc. :o) Hezké fotky. D.

    OdpovědětVymazat
  3. Taky mám ráda hyacinty. Letos mi už odkvetl a byl jemně sladce růžový a zrovna tak jemně voněl. Někdy bývá vůně intenzívnější.
    Prima nafocené!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  4. Také už se těším, až mi hyacint vykvete. Vypadá to na růžovou:-).
    Henrieta

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné voňavé aranžmá :) Přeji příjemné dny :)

    OdpovědětVymazat