alej

alej

sobota 17. března 2018

Mrkvový dort...a zajíček kam se podíváš...:-)

...tak tenhle dortík je opravdová ňamka...

1 ananasový kompot
2 hrnky nastrouhané mrkve
2 hrnky polohrubé mouky
1 hrnek cukru krupice(já dávám hnědý)
3/4 hrnku řepkového oleje
3/4 hrnku nasekaných vl. ořechů(já dala mandle)
4 vejce
2 lžičky jedlé sody
2 lžičky skořice
1/4 lžičky soli

Krém
1 hrnek moučkového cukru
1/4 hrnku změklého másla
3 balení Philadelphia (á 125g)

Ananas nakrájíme na drobné kousky, šťávu dáme stranou. Do jedné mísy pak dáme ananas, dvě lžíce ananasové šťávy, nastrouhanou mrkev, cukr, olej, vejce. V druhé míse smícháme mouku, jedlou sodu, skořici a sůl. Moučnou směs přidáme do mísy s mrkví a důkladně uhněteme. Nakonec přidáme ořechy. Hotové těsto nalejeme do vymazané formy a dáme péct do předem vyhřáté trouby na 200 stupňů a pečeme asi 40 min.
Na krém ušleháme sýr s máslem a cukrem...můžeme přidat trochu ananasové šťávy(podle hustoty)

Kdo moc nemusí tu slanou chuť sýra...dá se krém udělat.....
2 kelímky mascarpone(dohromady 500g)
125 g změklého másla
1 kelímek zakysané smetany
2 lžíce medu
....a nebo třeba půl Philadelphia a půl mascarpone...



                                         ...ta formička...prosím pěkně...není k jídlu...:-)))


A teď ty zajíčci....:-)...znáte mě ...příště to budou zase slepičky...Venku zima...doma jaro...Velikonoce se blíží....není co dodat...:-)






                     ...víte co mě vždycky dostane...?..Jak ten malý k tomu velkému vzhlíží...:-)







:-))))

Tak pěknou neděli....:-)

Sabi ♥


8 komentářů:

  1. Ten dort, Sabi, vypadá mňamózně. Hned bych si dala! A tvoje dekorace, jako vždy, ty nemají chybu. Kdepak jsi zajicky sehnala? Jsou moc roztomilí.
    Měj se krásně, Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Petruš...moc děkuji...Ty pidi dřevo jsou z mimibazaru, ale ty už mám dlouho...a ostatní jsou z Depotu...:-) Pěkný týden S:-)

      Vymazat
  2. Dortík vypadá moc dobře a Tvoje jarně-velikonoční zdobení je krásné. Zajíčci nemají chybu a ta barva do modrozelena vším prolínající se ta si tedy je!
    Hezkou smrtnou neděli a příjemný příští týden.
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta barva je super....až mě to samotnou překvapilo...hezky i na fotkách vynikne. Jen si říkám, jestli už jí není až moc....:-))) Také přeji pěkný týden...S:-)

      Vymazat
  3. Překrásná výzdoba Sabi :) Miluju mrkvový dortík, ale zatím jsem nepekla. Určitě si uložím tvůj recept a někdy zkusím, věřím, že se po něm zapráší.
    Krásnou neděli přeji :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Šári...:-) Dortík jsem dělala poprvé a moc nám chutnal, určitě ho zase udělám...Zkus ho....a to fakt věř, že se po něm zapráší...:-)))Pěkný týden...S:-)

      Vymazat
  4. Jsem tu poprvé a jsem nadšená - opravdu nádherně jarně nadekorováno!
    Mrkvový dort také dělám, trochu jiný, bez ananasu, to zní zajímavě.
    Sabi, přeji hezký den. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji Helenko...:-) Ananas je v tom dobrý, ale zase tak úplně cítit není....možná je pak těsto vláčnější...nevím...zkusím i ten bez ananasu...:-) Jsem ráda, že jsi můj blog našla a budu se opět těšit na tvoji návštěvu...:-)...Pěkné dny...S:-)

      Vymazat