alej

alej

sobota 21. dubna 2018

Kdoulovec nádherný....

...opravdu nádherný....nový přírůstek do nové zahrádky...byla to láska na první pohled. Máme teď na zahradě dva růžové a jsou taky krásné...jen už do alejky přesadit nepůjdou. Jsou v zemi pátým rokem a to by se jim asi nelíbilo...Tenhle bílý jsem ale ještě neviděla. Má krásné velké květy...je takový elegoš..:-)))...a věřím, že mu to tam bude slušet...:-)...už aby to bylo...:-)))









                                                            ...a sluší mu to i ve váze...:-)


 




                                                        Přeji všem krásnou jarňoletní:-) neděli

                                                                                    Sabi ♥

8 komentářů:

  1. Sabi, kdoulovec máme na zahradě taky. Ty květy teď, to je nádhera! Ale bílý, ten jsem zatím nikde neviděla. Opravdu je moc krásný! To byl dobrý nákup ☺
    Měj se krásně, Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ho Petruš právě taky nikdy neviděla....a byla to fakt láska na první pohled....Dostane nějaké čestné místo....:-))) Krásný týden S:-)

      Vymazat
  2. Kdoulovec je opravdu nádherný, jak ho někde vidím, hned ho musím vyfotit :)

    OdpovědětVymazat
  3. Opravdu velký bílý fešák :-)) na zahrádce bude určitě dělat parádu.Iv

    OdpovědětVymazat
  4. Dobrý večer,můžu se zeptat kde jste tu bílou nádheru koupila?Jsem z Teplic. Děkuji za odpověď:)Moc ráda k Vám nakukuji....jste velká šikulka.
    Andrea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Andrejko, moc se omlouvám, našla jsem Váš komentář až teď. Kdoulovec jsem koupila v Chabařovicích v zahradnictví. Mrkněte tam, snad je ještě budou mít. Tím, že už budou bez květů, tak si jich nikdo moc nevšimne...:-))) A moc děkuji za pochvalu...S:-)

      Vymazat
    2. Nic se neděje a představte si....já ho mám a byl poslední.Děkuji za inspiraci...Těším se na další Vaše krásné příspěvky:)

      Vymazat
    3. Tak to mám radost. Určitě vám bude hezky zdobit zahrádku...je kouzelný...:-) Děkuji za návštěvu a budu se těšit na další. Pěknou neděli...S:-)

      Vymazat