alej

alej

sobota 23. června 2018

Sloni....

....možná si pamatujete...už jsem je fotila a i jsem o nich psala...Hledala jsem barvu...abych jim mohla dát nový kabátek...černého už doma nic nemáme a asi ani mít nebudeme...Hledala jsem snad dva roky...a pak jsem ji konečně našla...Je to přesně ta krásná, jak já říkám chameleoní barva...šedohnědá, na každém světle jiná...jsem nadšená...Teď už určitě v alejce najdou svoje místo...


...úplně původně měli takovou jako bronzovou barvu...a asi pře deseti lety dostali černou...













...opravdu i na fotkách je pokaždé jiná...a hlavně vůbec nejde vyfotit...:-) Takže mi musíte věřit...je krásná...:-)))

                                                                      Krásnou neděli....

                                                                               Sabi ♥

3 komentáře:

  1. Já Ti to věřím.Jsou krásní - ti sloni!
    Měj se hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  2. To se fakt povedlo! Jsou super! Jak je něco na svíčku, tak to miluju o to víc..... :-)
    Hezké dny, Sabčo, Klárka.

    OdpovědětVymazat
  3. Dobry den, sloni jsou fakt krasni. Sbiram je a proto se musim zeptat, kde jste je koupila.
    Hezky den
    Eva

    OdpovědětVymazat