alej

alej

neděle 1. července 2018

Kuchyňková...

...nemůžu říct, že bych se na novou kuchyň netěšila...ale po naší stávající mi bude smutno...Na to, že jí je letos 20 let, je pořád hezká...jak říkáme nadčasová...:-) Obklad co zbyl z koupelny, dlažba jakbysmet..:-)))...barva, kterou bych si nevybrala..ale už tu byla a my jsme se s ní sžili...Nakonec jsem ji doladila po svém a když se ještě večer rozsvítí...tak je v ní útulno. Teď bude modernější...ale třeba svícínek nad stolem nechám úplně stejně...je to moje láska....:-)...měním ho podle ročních období, nebo podle svátků a bez něj by to nebylo ono...i kdyby se úplně nehodil...:-)...a že asi moc nebude...A pak ta světla co jsou nad stolem..pořád jsme něco vymýšlela..dokonce už máme koupené čtyři nové...dvě nad stůl a dvě k lince. Pak jsem ale vmyslela, že se s nimi taky nerozloučím...Ikea už je nemá, jako spoustu hezkých věcí, tak jsem pátrala a dala jsem si asi před rokem i inzerát na mimibazar....Před čtrnácti dny se mi ozval nějaký pán ze Slovenska, že je má... buď tyhle velké nebo i v menší velikosti, nové, ještě zabalené...asi je nikdy nepoužili....A já už je mám doma..jsem nadšená...Takže nad stůl přijdou ta stávající a k lince ta menší...Jinak budou asi zatím všude žárovky...:-)...nějak nemám na světla fantazii...Jsou jich teď mraky...a já nejsem schopná vybrat...:-(:-)...Tak až bude nábytek..budu chodit po domě a vymýšlet...:-)))...No není to jednoduché...:-)))))))













Já vlastně ani nevím co to máme a hlavně co budeme mít za styl bydlení....vesnický to není, tradiční taky ne...:-)...klasický, rustikální a provence..už vůbec ne...:-)..glamour...Art Deco....:-))))....že by nějaký skandinávský...:-)))..ten mě asi baví nejvíc.... Je to prostě takový Sabi Styl....:-)))))..od všeho něco(krom těch glamourů a pod...:-))) )...a tak to taky zůstane....v tom je nám dobře...

                                                                           Krásné dny

                                                                                Sabi ♥

7 komentářů:

  1. Sabi, máte hezkou kuchyň. Pěkné doplňky a přesto to neni přeplácané. Mně se moc líbí 😊 A naprosto té chápu, že se nechceš nebo nemůžeš rozloučit s něčím, na co jsi zvyklá.
    Hezký den, Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Těším se do alejky, ale je fakt, že tuhle kuchyňku, byť jsem ji nevymýšlela já, mám ráda. Určitě tu novou ale zase zútulníme...už se na to těším...:-) Pěkné dny Petruš

      Vymazat
  2. Sabi-styl je perfektní, útulný, příjemný. A moc se těším jak tento styl uplatníš ve vaší nové kuchyni. Už předem vím, že to bude zase OK.
    Měj se hezky a měj příjemné dny!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Hani, už se na to těším...bude to zase trochu něco jiného...ale stejně to nakonec skončí Sabi Stylem...to je jasný..:-))) Krásné dny Hani

      Vymazat
  3. Tvůj styl je zn. "teplo domova" a ten je stejně nejvíc.... :-)
    Těším se na další fotky.
    Přeji hezké dny, Klárka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji Klárko...Já se těším i na tvoje...:-) Pěkné dny S:-)

      Vymazat
  4. Nádherná kuchyň, Sabi :) Ono nezáleží na tom, jak se styl jmenuje, hlavně když funguje to teplo domova. My jsme sedm měsíců přestěhovaní a stále se peru se zařizováním. Pořád tápu s dekoracemi, nemůžu se rozhodnout, takže stále to máme takové nějaké nezabydlené. Ale ono se to jednou změní, až objevím opravdu to, co mě osloví :) Měj se krásně, Sabi :)

    OdpovědětVymazat