alej

alej

úterý 7. června 2016

Jasmín se zatím drží...:-)...dvě růže už to vzdali....ale bílá vydržela.....je to držák...obyčejná čajovka, kterou zasadil loni Lukášek, když skoro skomírala a já jí chtěla vyhodit....krčí se tam pod keřem a kvete....a tak je to se vším.... i s dětma(možná bych to napsala jinak, ale...)....čím víc se o to staráte...tím horší..:-)


 
 
 
....jak pro nevěstu...:-)....to mě už se asi nestane.....už mám vybráno....:-)))))
 
Dneska jsem si jako velký nesportovec koupila tepláky, mikinu a tašku...ta už tak sportovní není...ale je koupená ve sportu...tak to se počítá....:-)
...jen nevím, jak to všechno bude vypadat s balerínama...:-)))))))))))
 
 
 
...je to snaha, že jo...?..tak teď když mám ty tepláky, tak bych mohla občas trochu popoběhnout..:-)
 
S:-)
 
 

Žádné komentáře:

Okomentovat