alej

alej

neděle 19. června 2016

Už se stavba hýbe....:-)))...přibyly nám nové skruže....:-))))))))


                               ...no tak jsme zase alespoň udělali malou procházku po okolí....


                                                          ...můj milovaný kostelíček...






...alespoň už nám na zahrádce něco kvete...:-)


....pak jsem vyrazili do zahradnictví, protože jsem koupila za okno do kuchyně petůnie....ale tak hnusný(to nevím, na co jsem myslela, když jsem je kupovala), že jsem je musela za něco vyměnit.....no a jak to tak chodí nezůstalo jen u výměny(za muškáty)...ale zamilovala jsem se do nádherné pnoucí růže....tu vůni ani neumím popsat a má nádhernou barvu...foťák to bohužel nezachytí...jen doufám, že než najde své stále místo, že to přežije...:-)






...ještě malá procházka zahradnictvím...






....jo a úplně jsem zapomněla, že jsem dneska ostříhala levanduli....voní nám celá chodba




...a taky jsem doma trochu poklidila...tak jsem mohla i fotit...:-)))))))




...byl to hezký den...:-)

S:-)




Žádné komentáře:

Okomentovat