alej

alej

sobota 11. června 2016


Jupíííííííííí.......konečně začínáme....

 

 

                                   ...pohled...který mám moc ráda....úplně mi bude stačit....

 
...první návštěvník...na číhané...moc kočičky nemám ráda, ale tahle potvora se mi líbí. Dneska nám říkali sousedi, že po naší parcele běhají srnky....tak to mě mrzí, že jsem je neviděla...a teď jsme jim chudinkám zavřeli vrátka...tak to už k nám nepřijdou...:-( 
 
 
...a teď dva návštěvníci na stávající zahrádce....
 
 

                                                    .....a teď jedna malá koupel....



                                         .....vykoupáno....a schne to i bez ručníku...a fénu...
                                                                            :-)


 
levandule, clematis Arabela a šalvěj...jak jim to krásně dohromady sluší...
 
 

 
 

 
 
plevel....:-)..to tam vůbec nemá být...jen nějak není čas....ale když se hezky nafotí, tak je i ten plevel krásný..:-)
 




 
S:-)
  

Žádné komentáře:

Okomentovat