alej

alej

pondělí 26. června 2017

Jak jsme daleko....?

....no už se skoro stěhujeme....:-)...asi to ani nemusím komentovat....:-) Na srpen to opravdu nevypadá...:-)))))












...minulý týden jsem se ještě stihla podívat do vzorové zahrady na obklady na chodníky kolem baráku a na pojezdovou plochu... Jiná věc je katalog a držet max jednu dlažku v ruce....a jiná vidět to takhle v ploše....byla jsem úplně nadšená....














                                                                     Pěkný týden
                                                                            S:-)



4 komentáře:

  1. No až to budete mít hotové, tak to bude krásné. A k tomu Tvůj vkus, to si pak užijeme Tvých foteček. Mám toto za sebou, ale dnes už náš dům není trendy, ale přesto ho mám ráda.
    Tak ať se daří a uspěchat to, nemá cenu.
    Taky přeji hezký týden. Doufám, že už i ve zdraví!
    Hanka z Podkrkonoší

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Hani...no já doufám...je teď ale moc věcí na výběr....a to je horší než když nebylo nic...:-))))))...dvoje obkladačky, jedna dlažba...:-)))...víš jak?:-) Doma budu až do půlky července...:-(...sice s vycházkami, ale jsem z toho stejně otrávená....pořád mi ale není dobře...čekám kdy zaberou atb...Tak přeji pěkný týden a zase někdy nakoukni...budu mít teď možná i víc času na focení...tak někdy vlastně všechno špatné...pro něco dobré...:-)))) Pá,pá S:-)

      Vymazat
  2. Dlažby vypadají dobře a domek taky, už se těším na finální úpravy :-). a brzy se uzdrav. Dana

    OdpovědětVymazat