alej

alej

neděle 18. června 2017

Nový kámoš....:-)

pořídila jsem karafiátku kamaráda...aby mu nebylo smutno....:-))




...včera jsem koupila tuhle bezlepkovou mouku...jako, že zkusíme taky něco nového...zdravého...:-)
...není špatná...i se s ní dobře pracuje....ale jsem ráda, že to nemusíme úplně řešit a můžeme používat normální...určitě jde o zvyk, ale z polohrubé mouky má koláč úplně jinou chuť...:-)




                                                                     Pěkný týden...
                                                                            S:-)

3 komentáře:

  1. Milá Sabčo, této vášni rozumím a naprosto chápu. Jednomu by bylo zákonitě smutno. To dá rozum. Dva jsou již pár a vystačí si spolu. Ale možná, že zatouží časem po kamarádovi... do třetice :o) Kdo by to počítal!!! :o)))
    Jednou mi vymrzly dvě levandule. Šla jsem dokoupit náhradu. Když mě na chalupě uviděla sestra, tak se zákonitě zeptala: "Proč jich máš proboha deset, když ti vymrzly dvě?" Odpověděla jsem zcela spontánně: "Kdo by to počítal!!!" A od té doby u nás věta zlidověla.
    Jinak ve všech článcích máš krásné, vkusné dekorace, fotečky. Pohlazení po duši. Přeji ať se stavba domečku daří, vypadá už teď suprově. Těšení se je jedna z nejkrásnějších věcí.
    Měj se krásně, dělej si radosti a usmívej se na svět.
    K.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Katko, tvůj komentář mě nejen pobavil, ale i potěšil....:-)...A věta "Kdo by to počítal" je úžasná...:-)))...Taky to tak cítím...:-)Už jsem přemýšlela, že budou i tři...ale někdo byl rychlejší než já...:-)...tak holt zůstanou jen do páru. Přeji Ti krásné letní dny a budu ráda, když zase někdy nakoukneš...S:-)

      Vymazat
  2. Ale i tak si ti dva vystačí :-) Mají té krásy dost a dost oba.
    S moukou já neexperimentuji. V tomto směru jsem zvyklá na klasiku. Jiného by bylo, kdyby to byla nutnost ze zdravotních důvodů.
    Hezké dny a ať se daří stavbě domečku.
    Hanka

    OdpovědětVymazat