alej

alej

sobota 24. června 2017

Třezalka svatojánská bylina.....

tenhle keř jsem si zamilovala na první pohled...zatím se v naší malé zahrádce tísní...v nové mu ale nechám hodně prostoru pro růst....Vzhledem k tomu, že jsem od loňského června opět..již po šesté lehla  se zápalem plic, tak mi může dělat radost jen doma...nemám ani moc síly na focení, ale chviličku to vydržím a hned mám lepší náladu...






                                                                             Krásné dny.....
                                                                                     S:-)

3 komentáře:

  1. Přeji brzké uzdravení, to je špatné, takto stonat ve vedrech posledních dní. Zákoutí s vázičkou je milé a pohled uzdravující. Držím palce, ať jste na prázdniny FIT!

    OdpovědětVymazat
  2. Přeji brzké uzdravení ať si léto pěkně užiješ (snad neurazím tykáním. Já už ani nevím, komu tady tykám nebo vykám :-) ). Vázičkové aranžmá je moc hezké.
    Hanka

    OdpovědětVymazat