alej

alej

středa 14. února 2018

Cibulky ze sklepa....

...všechny loňské cibulky jsem naházela do krabice s tím, že je zasadím už někam do alejky...ale nějak na ně nedošlo a já je šoupla do sklepa...O víkendu jsme sklepem prošla na zahradu a nestačila jsem se divit...:-)....Snad jediná nebyla suchá....a všechny na mě volaly..."Zasaď nás... pokveteme"..:-) Udělalo mi to ohromnou radost....byl to pro mě takový dárek k Valentýnovi...:-) Tak jsem je různě pozasázela a teď budu čekat až pokvetou...Pochopitelně, že nějaké nové kamarádky jsem jim přikoupit musela...a ještě určitě přikoupím...:-))) Přeji všem krásného Valentýna...:-)











                                                                     Krásné dny......

                                                                           Sabi♥

4 komentáře:

  1. Už se klubou, to je krása...:-). Já si dneska koupila narcisky, tulipány a hyacint, tak už se těším, až to doma pokvete.
    Hezký večer
    Henrieta

    OdpovědětVymazat
  2. Zase nádhera. 😃 Taky mi v okně kvete pár hyacintů. Jaro kde jsi? 😉

    OdpovědětVymazat
  3. Zase moc prima. Ti motýlci jsou krásní.
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  4. Cibulky krásně raší. Taky jsem na konci ledna našla plný květináč cibulek tulipánů. Všechny už rašily. Už jsou zasazené. Tak ať nám to krásně roste.
    Zdraví Míša

    OdpovědětVymazat