alej

alej

sobota 3. února 2018

Když zaz(voní) zvoneček....:-)

...já to pořád říkám...k radosti stačí málo....nejdřív vázička z Nanu Nana...za třicet korun, naházená na hromadě ve slevě...a dneska krásný bílý zvoneček, který na mě v zahradnictví volal, ať si ho vezmu....Musela jsem...a teď z něj mám obrovskou radost...Je krásný... a po jehličí a šiškách i kytičkově voní...Opravdu stačí MÁLO...:-)














                                                              ...že mám pravdu...?

                                                                     Pěkný večer
                                                                           Sabi

6 komentářů:

  1. Je nádherný, něžný :) K radosti stačí opravdu málo a je dobře, že to tak vnímáme a užíváme si to. Já si dnes koupila tulipánky a mám z nich taky velikou radost :) Krásnou neděli přeji, Sabi :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na tulipány jsem koukala taky...:-)...ale ten zvoneček na mě volal...:-)) Tak ať Ti dělají velkou radost...Také přeji krásnou neděli Šári....S:-)

      Vymazat
  2. Zvonek je moc hezký. Něco trochu jiného než teď obvyklá kvítka, která si člověk domu pro potěšení koupí.
    Hezký den, Sabi!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No právě...a když tam na mě tak hezky koukal a volal, tak jsem si ho musela pro potěšení vzít...:-)A stále mě překvapuje, jak hezky kytičkově voní...:-) Pěkný den Hani...S:-)

      Vymazat
  3. Moc, moc hezký...takový něžný. Ano, v maličkostech se skrývá velká radost.
    O všem? Ovšem!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Míšo....přiznám se, že z něj mám stále velkou radost...je opravdu kouzelný...:-) Pěkné dny S:-)

      Vymazat