alej

alej

pondělí 5. března 2018

Domácí jaro...a příprava na Velikonoce...:-)

...venku to sice jarně nevypadá....ale mě už ta zima nebaví....vždyť to ani žádná pořádná zima nebyla....sníh snad jeden den...a pak pár dnů holomráz....a jen se to vleče. Tak je nejvyšší čas začít doma jarnit...:-) Pár tulipánů, narcisky, dortík na oslavu narozenin...všechny šišky pryč...:-)...a hned to doma jinak vypadá.....



 





...v sobotu jsem vyrazili do Drážďan....musela jsem se podívat do Depotu....bez toho bych neodjela....tak jsem udělala pár foteček pro inspiraci....Velikonoce jsou tu za chvilku...:-)



















....nebudete tomu věřit...ale vůbec nic jsem si nekoupila...Dala jsem se letos na jinou barvu, takovou jako mentolovo-tyrkysovou...?:-)....a v té tam vůbec nic neměli....Vypadá to, že už to budou letos opravdu poslední Velikonoce v našem bytečku, tak jsem chtěla naší kuchyňské lince udělat radost a rozloučit se tím s ní...:-) Takže mi nezbylo nic jiného, než vytáhnout barvičky a barvit...co z toho bude zatím nevím...:-)




                                              Přeji všem pěkný....pro nás prázdninový týden...

                                                                               Sabi ♥

4 komentáře:

  1. Ahoj Sabi,jarní kvítky už u nás doma taky frčí. Už té zimy máme všichni nějak dost..... Narozeninová tabule je moc hezky naaranžovaná, to se muselo slavit jedna báseň! Měla jsi narozeniny? Jestli ano, přeju dodatečně vše NEJ! A mentolová na vajíčkách je úžasná!!
    Krásný den. Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Petruš, já ne...ale manžel a babička....já mám až na konci léta. Barva je krásná, snad se mi podařila chytit, aby se pak hodila....uvidíme:-) Pěkné dny S:-)

      Vymazat
  2. Taky mne už ta zvláštní letošní zima nebaví. A trochu to doma jarním. Moc hezky narozeninově prostřeno. Fotky z Drážďan nádherné. Zcela jistě bude i nádherné Tvoje letošní pojetí Velikonoc v barvě mentolové. Tak ať se Ti vše vydaří podle Tvé představy. Těším se na fotky.
    Hezký den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  3. Krásně najarněno, Sabi :) Mám tyrkysovou ráda, jednu stěnu v ložnici máme takovou a chtěla bych pár doplňků do kuchyně v této barvičce. Tak uvidím :) Krásné dny přeji :)

    OdpovědětVymazat