alej

alej

sobota 10. března 2018

Rozzářené Drážďany....

...včera byl opravdu nádherný den. Vyrazili jsme do našich oblíbených Drážďan...tentokrát opravdu jen na procházku, žádné obchody...(teda skoro...:-) )....ve vzduchu bylo cítit jaro....všude už připravují předzahrádky a někde už si i někteří odvážlivci vypili svojí první kávičku na sluníčku....Je to zvláštní, ale pokaždé se tam cítíme jako někde na dovolené....byť nemusím davy lidí, v Drážďanech se mi ten ruch líbí....prostě to tam k tomu patří.. 








 
                                                         ...most přes Labe se opravuje...



...komplex barokních budov a galerie Zwinger...neboli německý Louvre... za ním moderna...a vůbec to nijak neruší....:-)





                                ...za pár týdnu se to všechno zazelená...těším se na to...



                                                 ...ještě pár odvážných bruslařů...:-)



...a náš chlapeček nám najednou nějak vyrostl...:-)....už s ním nemáme žádnou normální fotku...všude dělá nějaký blbosti...:-)...smysl pro humor mu opravdu nechybí...:-)))...snad mu to vydrží...:-)



                                         ....no a na kytičky jsem nemohla zapomenout...:-)



Krásný víkend

Sabi  ♥

4 komentáře:

  1. Sabinko, zajímavě jsi nafotila a okomentovala Váš rodinný výlet. Drážďany na Tvých fotkách přímo zvou k návštěvě. Já bych určitě odjela ověšena báglem kytek, ty jsou teda parádní.

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné fotky. Nebyla jsem v Drážďanech mnohokrát, ale vždycky se mi tam líbilo. Z Tvých fotek už je znát, že jaro se na svoji vládu už chystá.
    Tady u nás včera spíš šedivo,ale co do teploty - celkem příjemné.
    Hezkou neděli, Sabi!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  3. Parádní výlet jste si užili. V Drážďanech jsem zatím nebyla, ale určitě bych se tam ráda někdy podívala :) Kytičky by mě teda hodně lákaly :) Příjemnou neděli :)

    OdpovědětVymazat
  4. Sabi, díky za reportáž z Drážďan. Nikdy jsem tam nebyla, ale moc rada bych si tam nekdy výlet udělala.
    Pěkný den, Petra

    OdpovědětVymazat