alej

alej

středa 7. března 2018

My čekali jaro....a zatím přišel....sníh....:-)))

..tak nevím jestli jsem to s tou jarní výzdobou neuspěchala....:-)))...Ráno jsem se probudila a všude sníh....fuj...letos sice skoro první....ale bohudík nevydrží....už aby byl pryč...:-)))




                                         ...nebudu si to připouštět a budu jarnit dál....:-)))




                                                 ...alejka je ale hezká i s popraškem...:-)

                                                                  Pěkné jarní dny....:-)))

                                                                                Sabi ♥

4 komentáře:

  1. Krásné tulipánky :) Taky mě včera sníh nepotěšil, naopak, všude jen samá rozbředlá kaše. Jaro, spěchej :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dneska už je to Šári zase všechno jinak...:-))...Venku modro....snad už sníh nepřijde...:-) Jaro se určitě blíží....Krásný den S:-)

      Vymazat
  2. Sabi, tulipány jsou krásné, ta fialová barva nemá chybu. A srdičková váza je dokonalá. Prozradíš mi, odkud jí maš?
    Pěkný den, Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Petruš...já už ani nevím....ale myslím, že je z Prahy z Letňan z jednoho malého krámečku. Ona může sloužit i jako svícen....tak někdy do ní dám kytky a někdy svíčku...:-))) Ty máš zase krásné ty žluté tulipánky...:-) Přeji krásné jaro...dneska je venku úplně modro....tak ještě teplíčko a budu spokojená...:-))) S:-)

      Vymazat