alej

alej

úterý 8. května 2018

Dipladénia a hledíkovka...

...nějak se úplně necítím dobře, tak jsem si musela udělat radost....:-)...je to taková malá příprava  do alejky....taková přenosná zahrádka...:-)...takže, když se přes léto odstěhujeme...jen ji čapnu do ruky a potáhnu ji s sebou...:-))) Jsou opravdu krásné dny...tak si říkám...jak asi bude v létě...?:-) No...hezky...že jo...musíme tomu věřit...:-)






    ...a pak jsem zapomněla na našeho Ronalda....:-)...dostala jsem vynadáno, tak to musím napravit...
Letos měl dva dortíky...ten krásný s míčem mu nechala udělat z lásky ségra...a s tím druhým jsem se taky z lásky patlala já...:-)








                            ...no a co mu udělalo největší radost....?:-)....album a kartičky....:-)))


                                           Přeji všem krásný... teď už kratší pracovní týden...

                                                                              Sabi  ♥

8 komentářů:

  1. Sabi, kytičky jsou nádherné!
    A mladému fotbalistovi přeji vše nejlepší!
    Měj se prima, Petra

    OdpovědětVymazat
  2. Ty květiny jsou úžasné. 😃
    Kluky máme stejně staré. Přejeme mu krásné dny. 🎂⚽️🎁

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkujeme Kamčo. Jinak ty květinky...už bych si moc ráda převezla jinam...no snad se zadaří...:-) Pěkné dny S:-)

      Vymazat
  3. Květinku máš krásnou, něžnou a navíc v hezkém květináči ;-). A dortíky jsou úžasné oba!!A navíc mi je sympatický Tvůj nesportovní duch :-D.
    Hezké dny přeji. ZaZa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji za pochvalu....:-)....a ta sympatičnost k mému nesportovnímu duchu mě opravdu potěšila....:-))) Ale je to paradox...léta jsem hrála volejbal...:-) Ale už mě holt baví jiné věci...:-) Také Ti přeji pěkné dny...S:-)

      Vymazat
  4. Přenosná zahrádka moc hezká a krásné jsou i oba dortíky. Takže fotbalistovi všechno nejlepší a celé rodině jen samé hezké dny!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, moc děkujeme...a také přejeme hezké dny...S:-)

      Vymazat