alej

alej

sobota 19. května 2018

Šikovný truhlář....:-)

..koupili jsme v Ikee příborníky....šířka dobrá, ale bohužel hloubka větší. Byla jsem z toho nešťastná, ale řekla jsem, že se jich nevzdám...:-) Pak jsem našli šikovného truhláře...mimo jiné nám už vyrábí i nábytek do koupelny....a do budoucna toho bude určitě i víc....a teď už Ikea pasuje do Oresi...:-))) Mám z toho obrovskou radost......:-)






Kolem linky už jsou obklady...nejsem z nich úplně nadšená...sklo jsem nechtěla...velkoformátový obklad nebo stěrku taky ne...tak jsme zvolili 10x30 smetanový obklad...na fotce vypadá jako bílý, ale není...Dali jsme ho i za dřez...Na té stěně bych nejraději neměla nic, ale už kvůli vodě to moc nejde..:-( No..je to takové nejmenší zlo...a z toho co jsem držela v ruce se mi nejvíc líbil tenhle...a já myslím, že jemu se u nás taky bude líbit...:-))))))))








....a pak jsem zase něco málo zasadila do zahrádky...zatím je chudinka samý plevel...:-(....ale do kůry neleze, tak dělám, že ho nevidím....aby se mu u nás taky nezalíbilo...:-)))...  a všímám si jen pokůrované části zahrady...:-)))






                                    Tak hezkou neděli....já ji budu mít zase fotbalovou....:-)

                                                                             Sabi ♥

5 komentářů:

  1. Už se to v novém domečku krásně rýsuje. Budete to mít nádherné. Moc se těším až to budeš zařizovat- to si tady užijeme!
    Měj se moc hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jo Hani...já se taky těším...ale zatím potáhneme spoustu starých věcí...nějak už nejsou korunky...:-) Ale i tak už se tam moc těším...Pěkné dny S:-)

      Vymazat
  2. Sabi, kuchyň je moc hezká a obklady taky. Je to takové čisté, harmonické, ideální pro doplňky, se kterými se linka nebude "tlouct" Fakt super :)
    A budete úplně bez horních skřínek?
    Měj se prima, Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Budeme Petruš..nechtěla jsem je cpát vedle okna. Na tu stěnu přijde jen velká police. Obklad je hezký, jednoduchý...jiný jsem prostě nevymyslela..akorát na té stěně pod oknem je vlastně jen do zásuvek, pak končí...nechci ten pruh táhnout po celé délce linky...ale nevím jak to bude vypadat, pořád na to koukám a nevím... případně se dají ještě dodělat...uvidíme. Nějak se to už táhne....:-)))....Pěkné dny Petruš...S:-)

      Vymazat
  3. Teda ta kuchyně vypadá fakt super. Teď taky sháním inspiraci na to, jak to doma kdo má. Vloni jsme vybírali sedací soupravy z pravé kůže do nového obývacího pokoje. Letos jsme si našetřili zase na novou kuchyni, takže se těšíme na to, až začneme realizovat. I když teda když vidím kapacity truhlářů, tak si říkám, že to bude fakt projekt na celý letošní rok.

    OdpovědětVymazat