alej

alej

pondělí 30. dubna 2018

Omamná vůně gardénie....

...ale opravdu omamná....už je květinka na chodbě...:-)..nedalo se s ní v jedné místnosti vydržet... Tak buď my nebo ona...:-)...Šla ona...:-)
 Včera jsem si byla v zahradnictví pro nějaké muškáty a hlavně jsem chtěla bílou pivoňku....koupila jsem muškáty a jedna poslední bílá pivoňka...tam na mě taky čekala...No a pak jsem neodolala...a když jsem viděla tu nádheru, která mi šíleně voní, musela jsem ji mít... Jenže vždycky jsem měla jen malou s pár kvítky. Tak voněla krásně jemně...ale tahle....ta teda provoní celý byt...až nás z té omamné vůně bolí hlava. Má to ale i svoje výhody...teď fakt nepotřebujeme aromalampu...:-)))






 
                                                        Přeji vám krásný první máj
                                                                  ...lásky čas...:-)

                                                                        Sabi ♥

1 komentář:

  1. Kvítek je to nádherný. Ale někdy je vůně tak intenzívní, že se prostě nedá!
    Dostala jsem jednou nádhernou kytku lilií, slušelo jim to v obýváku,ale musela do prostor jiných. Ta vůně mi už nepřipadala jako vůně :-).
    Hezké dny!
    Hanka

    OdpovědětVymazat