alej

alej

čtvrtek 13. září 2018

...a stále nebydlíme...

....manžel tedy říkal, že v pátek...jen neřekl který...a já se zapomněla zeptat...:-))) Tak alespoň máme stále čas různě dodělávat..:-) Největší radost mám z pokojíčku pro Lukáška...tam už jen chybí židle ke stolu, matrace na postel a přivézt hračky...byť mám pocit, že dneska už mu stačí jen tablet do ruky...:-(...Ještě, že jsme udělali úložnou půdu......tu určitě hodně využijeme....všechno půjde tam...Manžel ale říká, že nejvíc prý zaberou moje dekorace...tak to vůbec nevím o čem mluví...:-) ...krabice s nápisy "jaro, léto, podzim, zima, velikonoce(v několika kusech), vánoce a advent(v ještě více kusech)"...no...tomu fakt nerozumím...:-)..Já bych zase mohla diktovat jeho věci..."oblečení z roku raz dva, krabice s botama i bez...krabice od různých spotřebičů...a nepřeberné množství časopisů Svět motorů, Auto tip..atd..." No já myslím,že si nemáme co vyčítat....:-)









                                                                   ....příprava...:-)))






                                           ...náš tvrďák fotbalista si koupil kočičku...:-)))






        Tak příště už snad bydlet budeme...i když...já vlastně nevím, co všechno se bude muset ještě                                                                               dodělat...:-)))

                                                                         Krásné dny

                                                                               Sabi ♥

12 komentářů:

  1. Sabi, tedy to je jako z nějakého pěkného časopisu o bydlení. Fakt super! Těším se na další fotky....
    Měj prima dny, Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to moc děkuji Petruš. Už se těším na první noc...:-)A hned jak něco zase doděláme...nafotím...:-) Pěkné dny S:-)

      Vymazat
  2. No, nádhera !!! I když já jsem to čekala :-). Už se nemohu dočkat dalších fotek.
    Měj se hezky !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji Hani...taky už se nemůžu dočkat...chtěla bych všechno hned...:-)))) Ale takhle je alespoň pořád na co se těšit....:-) Pěkné dny S:-)

      Vymazat
  3. Sabi, máte to v novém domečku moc krásné. Tak snad se stěhování povede co nejdřív a ty se budeš těšit z nového domova, který si opět nádherně vydekoruješ. :o)
    Přeji příjemný víkend. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji Dáši...už se to nějak táhne...ale jak už jsem psala...alespoň je pořád na co se těšit...:-))) Také Ti přeji pěkný víkend S:-)

      Vymazat
  4. Nádhera. Miluji Váš styl. 😃 Opravdu krásné. To se bude bydlet parádně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji Kamčo, už se na to taky těším...:-) Mějte krásné dny...S:-)

      Vymazat
    2. Můžu se ještě zeptat? Pořád hledám nějaký pěkný chlebník a ten vás je nádherný. Co je to za značka?

      Vymazat
    3. Kamčo, omlouvám se...našla jsem ten dotaz až teď...Značka je na něm Continenta...:-)
      Pěkný prodloužený víkend...S:-)

      Vymazat
  5. Krásný, čistý styl. Těším se, až bude vše nastěhováno a my se budeme moct pokochat fotkama :-). tak ať je to brzy :-). dana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dani, já už se taky těším...a kdyby bylo na mě už bych dávno bydlela...i v rozestavěném...:-) Tak jen doufám, že už to bude brzy...:-) Pěkné dny S:-)

      Vymazat