alej

alej

sobota 29. září 2018

Stojací lampa....

...dva roky stála v chodbě..prášilo se na ni....a konečně se dočkala....a já taky...:-)...



...je to bez těch obrázků ještě takové holé...možná to dělá i ta bílá barva...ale do žádné barvy se mi teď nechce...jediná barevná stěna je u Lukyho v pokojíčku...a víc jich asi nebude...


...pěkná je ta područka u dvojsedáku...taky totiž čekal víc jak dva roky na půdě...tak než se to složení potahu napne...:-)))...bude asi chvilku trvat...:-)..Potah jsem sehnala nový na Bazoši...protože Ikea už ho neměla v nabídce...to byla velká náhoda a štěstí...:-)






       ..ještě se mi do těch podzimních dekorací nechce...stejně je zatím nemám kam dát...:-)))
                                          ...ale dneska jsem si udělala radost do zahrádky...





                                                                   Pěknou neděli všem...

                                                                               Sabi ♥

10 komentářů:

  1. Milá Sabčo, krásné alejkové bydleníčko, krásný prostor k životu. S láskou promyšlený a vystavěný... s citem a něhou dotvořen. Přeji vám, ať se vám tam všem krásně bydlí a ať jste spolu šťastni!
    Krásné dny
    Katka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkujeme Katko, snad se to povede....už jen ráno ten pohled do zahrady mi stačí...a to tam ještě není pořádně ani tráva...:-) Přeji krásný podzim....S:-)

      Vymazat
  2. Ta lampa tam tedy krásně vypadá. Moc ráda jsem zase k Tobě - k vám nakoukla.
    Hezkou neděli a příjemné další dny- už říjnové.
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už mi jí bylo fakt líto...tak se konečně dočkala...:-) Také Ti Hani přeji pěkné podzimní dny...S:-)

      Vymazat
  3. Sabi, nádherný prostor a postupně si vše doladíš. Ať se krásně žije v novém domečku :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkujeme Šári, těším se na každý den, kdy se něco zase dodělá...a hlavně na Vánoce...:-)))...Přeji Ti krásné říjnové dny...S:-)

      Vymazat
  4. Máte to doma moc krásné. Ty okna, ach :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkujeme Marti, ale ach dělám i já, když ta okna myji a leštím...:-))))...ale jinak z nich mám taky radost, to musím přiznat...Přeji krásný podzim....S:-)

      Vymazat
  5. Odpovědi
    1. Díky Petruš....:-)..krásné dny Ti přeji...S:-)

      Vymazat