alej

alej

středa 3. října 2018

Podzimní...

...tak už mě ten podzim asi dohnal. Ještě minule jsem psala, že se mi do něj moc nechce, ale asi se tomu nevyhnu...:-) Vybalila jsem zase pár krabic...a vykoukli na mě tyhle dva ježouři...mám je tak moc ráda....Tak alespoň trochu podzimu...víc toho letos asi nedám...nějak mi to nejde...mám tolik věcí co bych chtěla...a hlavně potřebuji udělat, že na dekorování nějak nezbývá čas...tak alespoň trošičku....:-))) 







Přeji vám všem krásný podzim...plný sluníčka a pohody...ať nabereme spoustu sil a můžeme se zase                                                                      těšit na advent...:-)

                                                                        Krásné dny
                                                                              Sabi ♥

2 komentáře: