alej

alej

čtvrtek 11. října 2018

Ložnicová...:-)

...do ložnice moc nikoho nezveme...:-))...dneska udělám výjimku...:-) 
Povlečení jsem koupila v Möbelixu a mám z něj obrovskou radost...je to 100% bavlna a je moc příjemné. Časem bychom chtěli vyměnit postel za nějakou pořádnou dubovou a proti ní dát taky nějakou pořádnou komodu....až na to zase bude nějaká ta koruna...:-) Luky lehl, tak jsem si myslela, že tu jeho nemoc využiji k dovybalení a třeba, že zase umyji nějaké to okno....a nejspíš jsem to koupila taky...:-(....takže teď si právě spíš užiji tu naší ložnici...:-)))...a venku je tak nádherně a má být krásný celý víkend.... tak snad budeme moct alespoň na zahrádku....jestli se jí tak dá už říkat...:-)))
 






                                                            Krásný víkend všem...

                                                                          Sabi ♥

3 komentáře:

  1. Sabi, vidíš, a mně se zrovna ta vaše postel i s nočními stolky líbí. Ja bych ji neměnila :)
    Brzy se uzdravte. My už to máme snad za sebou....
    Petra

    OdpovědětVymazat
  2. Příjemná ložnice. Máš v sobě představu vylepšení, mně se líbí i takto.
    Taky na mne skočila rýma a pěkně si mne vychutnává. Na umření to není, ale protivné hodně.
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  3. Moc pěkná ložnička. Také jsme naposledy kupovali povlečení v Möbelixu, ovšem flanelové a před létem, tak teď už se těším, až ho povlékneme, když je chladněji. Přeji krásné dny a hodně zdravíčka :)

    OdpovědětVymazat