alej

alej

pátek 22. září 2017

Když se zbaští dekorace.....

....tak se musí pořídit nová...:-) Dlouho se u nás dýně neohřála...než jsem ji pořádně stačila naaranžovat a nafotit, byla v hrnci...ale polívka z ní byla úžasná...:-)





Dýňová polévka

tři mrkve, tři brambory, cuketa, česnek, zázvor,
jarní cibulka a jedna pěkná dýně hokaido.
Bzalka, aceto balsamico a kozí sýr na ozdobu
                             :-)
                           






                                                                Dobrou chuť a pěkný den
                                                                                 S:-)

6 komentářů:

  1. Taky dělám dýňovou polévku. Tvoji ježečci vypadají hodně hezky. Vkusná dekorace.
    Hezký první podzimní den a příjemný víkend.
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji Hani, tobě také. Ty ježky mám moc ráda, dají se hezky různě dekorovat:-)
      Pěkný den S:-)

      Vymazat
  2. Taky se chystám jedlou výzdobu zpracovat....bude to první pokus.Jistě bude chutnat tak jako ta vaše.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já myslím, že určitě...a výzdoba se dokoupí jiná...:-) S:-)

      Vymazat
  3. Koukám, že děláš dýňovou polévku zase úplně jinak než já. Variant této polévky je tolik a každá je výborná.
    Henrieta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jo, určitě...mám ji ráda na různé způsoby...:-) Pěkný den S:-)

      Vymazat