alej

alej

neděle 17. září 2017

Podzimní....?

...no já bych řekla, že už jo....těšila jsem na babí léto....ale nevím, nevím...jestli letos vůbec nějaké bude...Tak pokud je to už podzim, tak jsme se na něj pořádně vybavili...:-)))) 



...už jen ten voňavý bylinkový čaj...













Pěkný týden všem...
S:-)

6 komentářů:

  1. Taky se mi zdá, že babí léto letos nebude a pokud nás překvapí, tak to bude jen na krátko.
    Co naděláme,že. Tak si musíme nějak užít i ten klasický podzim. A Tvoje aranžmá doma o tom svědčí. Moc hezké to je.
    Já jsem včera uklidila některé truhlíky muškátů. Byly už nevzhledné, počasí se na nich podepsalo. Takže teď to už bude o vřesu a podobných rostlinách.
    Hezký den, Sabi!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já už jsem taky všechno uklidila a už se mi venku ani žádná výzdoba dělat nechce. Počkám si do nového...:-) Letos to bude už jen doma na chodbě:-) Pěkné dny Hani...S:-)

      Vymazat
  2. Hrníčky s ježky nemají chybu, taky jsem hrníčková :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jo Vlasti...ty jsem tam nemohla nechat...:-)) Pěkný den S:-)

      Vymazat