alej

alej

čtvrtek 28. září 2017

Zelená a bílá....

...včera v jednou nejmenovaném pořadu pro ženy...:-)...dostala floristka za úkol, připravit podzimní květinovou dekoraci v zeleno bílé barvě....s tím, že to bude oříšek....ale já si to nemyslím. Naopak mě se ta kombinace barev moc líbí. Mám zelenou moc ráda....je mi příjemná a uklidňuje...těším se jednou i na ten pohled do zahrady....:-) Vím, že k podzimu patří oranžová, žlutá, červená, hnědá...proč to ale jednou neudělat jinak...:-)













                                                                         Pěkný den
                                                                               S:-)

9 komentářů:

  1. Hmmm, tak to se Ti Sabi, hóódně povedlo. I takhle se dá podzim vítat. Krásné.
    Hezkou už říjnovou neděli!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Hani...no mě se ta kombinace fakt moc líbí...:-) Pěkné dny S:-)

      Vymazat
  2. To je krása, a já bych takovou dekoraci hned brala. Skvělý nápad. Moc příjemně je u vás, mile...Sluníčkové první říjnové dny přeji. H.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji Hani....a také přeji sluníčkové dny...S:-)

      Vymazat
  3. Tak to vypadá nádherně :) Krásný podzim přeji.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji:-)...také přeji krásný podzim...S:-)

      Vymazat
  4. Nádhera, Sabi! Já také teď řešila dekoraci a našla jsem super stránky - https://www.decodoma.cz/Bytove-dekorace/ mají tam moc krásné věci a hnedka jsem si jich dost nakoupila. Tak třeba pro inspiraci ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji Renatko, určitě mrknu...:-) Pěkný den S:-)

      Vymazat
  5. To je krása...obdivuji všechny kdo ví jak dekorovat. Já jsem na to nepoužitelná. Vždycky koupím krásné dekorace a pak nevím kam s nima :-)
    O všem? Ovšem!

    OdpovědětVymazat