alej

alej

pátek 27. října 2017

Polštář(ek)....

...tak jsem si zase udělala radost...:-) Letos jsem si řekla, že na advent a na Vánoce nekoupím vůbec žádnou dekoraci....máme toho hodně, pak stěhování...a tak dál....:-)..., že spíš vlezu na půdu, přeberu bedny a budu se snažit to nějak zredukovat...něco podarovat, něco třeba i prodat.....Ale nejde to...:-) ...tak strašně moc se mi nechce s ničím rozloučit....a nové poklady už mám v uložence...:-)))A pak tenhle polštář...ten jsem musela mít. Vlastně jsem ho koupila Rozárce, aby jí pak o tom adventu nebylo smutno...:-) Hlavně už teď vím, že to bude další věc do sbírky....o kterou se nebude smět nikdo ani opřít...takže mě budou všichni zase milovat....Jo a deka....ta je stále složená a nepoužitá...:-)))).....



                                                  ...dneska chvilku i vylezlo sluníčko...






                                                                          Pěkný víkend
                                                                                  S:-)

6 komentářů:

  1. Nádherné jsou oba dva. 😉 A ty domečky krásně svítí. Parádní pohodička. Teď už jen se zachumlat s knížkou do té úžasné deky. 😂 Teda do ní vlastně ne. 😮

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kamčo...do ní zatím teda fakt ne...:-)))))))) Ale případně půjčím jinou...taky příjemnou...:-))) Pá,pá S:-)

      Vymazat
  2. Moc hezký polštářek. Krásně vytvořené útulno.
    Hezký víkend!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné to máte, ale do té deky bych se už určitě zachumlala :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šári....určitě na ní dojde...už to dlouho nevydržím...:-))) Pěknou neděli S:-)

      Vymazat