alej

alej

úterý 3. října 2017

Aby mi bylo teplíčko...

...tak jsem si udělala velkou radost...:-)...pořídila jsem si deku, bavlněnou, v přírodní barvičce, a tak moc se mi líbí, že je mi líto ji použít...:-))) Tak je stále složená a nikdo na ní nesmí sáhnout...:-)))))...takže mě doma všichni milují....Ono mě to časem přejde, ale jak dlouhý bude ten čas, teď opravdu nevím....Ono je to vlastně stejné s tím vyšívaným polštářem...ten si taky hlídám jako oko v hlavně...:-)...ale jinak jsem skoro úplně normální...:-))))))))










                                                                       Pěkné dny:-)
                                                                              S:-)

6 komentářů:

  1. Krásná. Úplně Vás chápu. 😃

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Kamčo...:-)...já jsem jinak fakt skoro normální...:-))))) Pěkné dny S:-)

      Vymazat
  2. Deka nemá chybu! Dovedu pochopit, že si ji hlídáš a máš ji zatím jako dekorativní prvek :-).
    Moje kamarádka vzpomíná ( a nasmějeme se u toho), jak musely její děti sedět v obýváku na zemi, když ona na gauči natřásla přehoz :-)
    Hezký den, Sabi!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jo Hani, úplně jí rozumím...:-)...ale jak jsem už psala...jinak jsem SKORO normální...:-)))) Pěkné dny S:-)

      Vymazat
  3. :))) Celá já . Sabčo,jsem ráda,že v tom nejsem sama.Taky mám takovou úchylku,no a co :)).Máte to tam moc hezké.Hezký den Hana K.




    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, tak to se mi ulevilo...je to fakt....NO A CO...:-)))) Pěkné dny S:-)

      Vymazat