alej

alej

neděle 29. října 2017

Jablečný cheesecake

dneska nám v tom čertím počasí chutnal ještě víc...:-) Dostali jsem spoustu jablek, tak jsem udělala pyré a pak mě napadlo dát ho na cheesecake...a opravdu to nemá chybu...trochu jsem i poupravila recept a fakt se povedl. Pak jsme si konečně vlezli pod tu deku :-) a teď je nám dobře. Někdy mám i tyhle dny ráda...můžeme se povalovat povinně...:-)

Poupravený recept:-)

dvoje BeBe sušenky a 125 g rozpuštěného másla
250 g Philadelphia, 250 g Mascarpone(já dala víc:-) ..ale jinak to stačí)
3 vejce
...a pak postup stejný, jak už jsem psala...










                           Včera jsem dostala krásný brambořík...a moc mu to u nás sluší...:-)



 ...a úplně jsem zapomněla, že mám tyhle dva fešáky...tak jsem je musela provětrat, protože za chvilku budeme tahat soby...:-)
                                                                           



                                                        Tak pěkné válecí odpoledne...:-)

                                                                           S:-)

               Tak nejvíc si vzal to válení k srdci náš míša...:-)))....a klidně si vzal tu deku...:-)))




                                                                         :-)))

6 komentářů:

  1. Sabinko, příjemné pokoukání v tom nečase. Moc se mi líbí polštáře se sovami a sladěnost barev. Prostě máš vkus!

    OdpovědětVymazat
  2. Moc děkuji Dianko..jsem ráda, že se Ti u nás stále líbí...:-) Pěkný týden S:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Ano máš vkus a cit pro sladění barev. Je u vás velice příjemně. A jak vidím, deku si ti dva už pěkně užívají :-).
    Měj se moc hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jo...užívají...:-)....už to jinak nešlo....:-))) Pěkný víkend Hani... S:-)

      Vymazat
  4. Sabi, krásný brambořík a cheesecake bych hned ochutnala :) Krásné listopadové dny přeji :)

    OdpovědětVymazat