alej

alej

čtvrtek 16. listopadu 2017

Adventní poklady...:-)

tak jako každý rok, tak i letos.....jsem si řekla, že určitě, nic nového na advent nekoupím....ale to se prostě nedá. A taky mi nedalo, abych se s vámi nepodělila o tuhle nádheru...:-) Opět jsme vyrazili do Drážďan....a můj milovaný Depot nezklamal....nádhera, kam jsem se podívala....připadám si vždycky jako v pohádce...a všechno bych chtěla...:-)...všechno, všechno, všechno...:-)))

Drážďany ve všední den dopoledne...nikde ani noha...skoro...:-)...ale kdo to tam zná o víkendu nebo po práci, tak pochopí....:-)


...a tady to začalo...:-)







MAISONS....taky hezké...





...no..a teď to přijde...:-)))
















....no...a teď mi řekněte...jestli se dá odejít s prázdnou...:-)))....co?.....No nedá....:-))) A co jsem musela mít a nemohla jsem to tam nechat, si nechám jako překvapení...:-)...a ukážu... až ten krásný advent nastane...:-)

                                          Přeji všem krásný a pohodový prodloužený víkend
                                                                               
                                                                               S:-)

11 komentářů:

  1. Úžasné. To musela být nádhera. Párkrát jsem v Drážďanech byla v centru na nákupu, ale nikde neviděla ten obchod. Kde je prosím ten Depot? Těším se, co jste pořídila. 😃

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kamčo, moc děkuji...:-) Obchod je na hlavní pěší třídě od obchodního domu Karstadt směrem k nádraží....Prager Strase....mrkněte...https://www.depot-online.com/filialen, pak už najdete na mapě, nebo dle navigace...opravdu to za to stojí...:-)Pěkný den S:-)

      Vymazat
  2. Tak to je nádherná inspirace, to bych asi jenom áchala :) Úžasné :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šári, já áchám pořád...:-)))) To je úžasné slovo...:-))) Pěkný den S:-)

      Vymazat
  3. Já Ti řeknu, že snad ani bych tam nechtěla být. :-) Nevěděla bych , pro co se rozhodnout.
    Já už se moc těším na Tvoje adventní zdobení!!!
    Měj se hezky, Sabi!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani...chtěla...to se musí vidět...já nevím proč u nás to nikdo takhle krásně neumí..a to ne jen o adventu nebo velikonocích...nádhera je to vždycky, když tam vlezu...:-)
      Já už se na to zdobení také těším...:-) Pěkný den Hani...S:-)

      Vymazat
  4. Nádhera!! Vůbec bych nevěděla co vybrat!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hele Caro...věděla..ty určitě:-))))...a když přijedeš na Vánoce, tak to všechno uvidíš naživo...:-) Pá,pá S:-)

      Vymazat
  5. Aaaaaach, to je krása! Moje srdce jásá!
    Byla jsem tam jen jednou a letos se tam hodlám vráti, dodnes ze mě nevyprchalo to adventní nadšení, které jsem si z Drážďan odvezla. A moc se těším, až nám ukážeš, co krásného sis pořídila.
    Měj se skvěle, Klárka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já už se na to Klárko taky moc těším, jen ty dny bych nějak potřebovala donafouknout...:-))) Drážďany v době adventu opravdu stojí za návštěvu... jsou krásné i v létě, ale když zavoní svařáček, hrají koledy a všude ta výzdoba, tak to mi opravdu připomíná ten pravý čas vánoční...Pěkný den S:-)

      Vymazat
  6. Co mi to děláš Sabčo, takové poklady...
    Těším se, až ukážeš, co jsi nakoupila.
    Hezké dny
    Henrieta

    OdpovědětVymazat