alej

alej

sobota 4. listopadu 2017

Dala koníček...

Švédský Dala Horse....můj oblíbený koníček. Dva dřevěné jsem koupila v Ikee a teď měli na Bonami tyhle dva fešáky:-) Barva byla jiná....surový beton, ale ten mě se k ničemu nehodí, tak dostali nový kabát...:-) Taky bych moc chtěla nějaký polštář, ale na žádný pěkný jsem nikde nenatrefila...musí totiž ladit, což moc nejde... neboť tradiční Dala... takto nevypadá, ale mě to vůbec nevadí....:-)...a tak si ho asi budu muset vyrobit sama.....popřemýšlím o tom...:-)








                    ...no uznejte, že ten barevný by se k nám prostě nehodil...:-)...byť je krásný

                                                                     Pěkný víkend
                                                                             S:-)

1 komentář:

  1. Je krásný, ale k vám by se opravdu nehodil.Ti Tvoji pěkně ladí.
    Hezký večer!
    Hanka

    OdpovědětVymazat