alej

alej

sobota 18. listopadu 2017

Vrabčáci....

....Když přichází podzim a hmyz zalézá do úkrytů, někteří ptáci se stěhují....to jsem dneska četla...a uvědomila jsem si, že u nás doma je to taky tak....:-) Bílé ptáčky schovám...to je ten druh stěhovavých...:-)...a hnědé vytáhnu, ještě honem rychle než přijde advent a vyměním je za hvězdičky, stromečky, andělíky...a tak je to pořád dokola...:-) Takže hnědý... je druhu stálých...a je to vlastně takový vrabčák....který se usídlí, kde se dá...:-)))...protože ptáci se prý usídlí tam, kde budou mít kromě bezpečného místa na hnízdění.... což u nás mají....také dostatek potravy...a té je u nás také, víc než dost...:-))))












     ....a teď k té potravě.....:-)....jablečný koláč, vykrojený srdíčkem, nám hned jinak chutnal...:-)




                                                                Pěkný sobotní večer...
                                                                              S:-)




9 komentářů:

  1. Překrásné! Přesně moje gusto!!! :-)
    Přeji fajn dny, Klárka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji Klárko, já zase tak moc ráda koukám k Tobě....Také přeji fajn dny...S:-)

      Vymazat
  2. No krása! Co víc mám napsat. Vše krásně sladěné.
    Hezký sobotní večer a příjemnou zítřejší neděli!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Hani, také Ti přeji příjemnou neděli...S:-)

      Vymazat
  3. To je úžasné. 😃 To musí být radost u vás posedět.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji...Kamčo...radost to je...jen času je nějak málo...:-))) Pěkné dny S:-)

      Vymazat
  4. Sabi,Vy to máte doma tak krásné,nádherně sladěné,moc ráda k vám chodím.Těším se,až budete zařizovat domeček,to bude paráda.
    Mějte se krásně Mirka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Miru, moc děkuji...:-)...Také se těším...Jsem ráda, že se Vám u nás líbí a těším se na další návštěvu...:-) Pěkný týden S:-)

      Vymazat
  5. To je nádhera, moc ráda jsem se pokochala očkem :) Krásnou neděli přeji :)

    OdpovědětVymazat