alej

alej

úterý 28. listopadu 2017


Adventní kalendář a vůně perníčků....

...tak jsme se v neděli pustili do pečení perníčků....nejdříve to bavilo všechny....a pak už jen mě...dá-li se tomu říct bavilo.... ostatně jako každý rok...:-) Ale ta vůně se ničím jiným nahradit nedá...kam se hrabou Yankee...:-)))...a tak se na to těším každý rok...A pak se mi skoro nepozorovaně:-) povedlo naplnit adventní kalendář....a zatím je celý....:-))) 












                                                                   Mějte krásné dny

                                                                              S:-)

4 komentáře:

  1. Krásný adventní kalendář- účelový a dekorativní. Perníčky už mám taky napečené.
    Tak hezké zatím ještě předadventní dny, Sabi!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, moc děkuji...také Ti přeji krásné předadventní dny....:-)S:-)

      Vymazat
  2. Dobrý den. Nechápu, že jsem váš blog objevila az ted...Máte nádherný utulny domov, plný lásky a pohody. Chodím k vám relaxovat a hlavně se inspirovat. Děkuji. Krásný předvánoční čas, přeji. Zuza P.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý den Zuzko, to jsem ráda, že jste si k nám našla cestu....:-)... moc děkuji za milý komentář a budu se těšit na další návštěvu...Také přeji krásný předvánoční čas...:-)

      Vymazat