alej

alej

pátek 8. prosince 2017


Čemeřice....

...dneska jsem si udělala velikou radost...tak moc jsem po ní toužila. A hned jsem si pořídila dvě a budu doufat, že na chodbě přečkají až do Ježíška....alespoň té menší by to pak moc slušelo na stole...:-) Budu ji každý den venčit...:-))) Pak je obě šoupnu do zahrádky a budu se těšit na příští zimu...:-)))))








Dodatečně jsem si udělala ještě jeden adventní svícen...nějak jsem to na neděli nestihla...:-)...a chtěla jsem ještě jeden na stůl...






                                                                         Pěkný víkend 
                                                                                   S:-)


4 komentáře:

  1. Krásně vyladěno i s květinkami. Moc se mi to líbí :) Krásný víkend, Sabi :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šári... moc děkuji a také přeji krásný víkend..S:-)

      Vymazat
  2. Čemeřice se mi také moc líbí. Jednu jsem na jaře dostala, mám ji na zahradě, ale zatím nevypadá, že by se jí moc dařilo. Budu jí muset pořídit kamarádku. Tyhle jsou nádherné.
    Krásný adventní čas přeje Míša.

    OdpovědětVymazat
  3. Docela koukám, že je teď čemeřice rozkvetlá. Kdysi jsem ji na zahrádce měla, ale pak nějak zmizela. Opět moc hezky vytvořený adventní svícen.
    Pohodovou druhou adventní neděli!
    Hanka

    OdpovědětVymazat